España - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ruben Rijken - WaarBenJij.nu España - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ruben Rijken - WaarBenJij.nu

España

Door: ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

29 Mei 2005 | Spanje, Madrid

¡hola todos!

weer veel te lang geleden dat ik wat heb laten horen en deze maand is er weer vanalles gebeurd, dus weer genoeg stof voor een mooi verhaal:

Te beginnen met eind april toen benjamin naar zaragoza is gekomen. Hij is hier bijna een week geweest en heb hem laten zien hoe de spanjaarden feestjes vieren met knebeb vodka. Benjamin is zelf is spanje gebleven om wat rond te reizen en zit nu in salamanca en we hebben het samen erg leuk gehad! De weer daarna mn ouders opbezoek gehad en heerlijk kunnen genieten van het warme weer in zaragoza en natuurlijk de touristische tour gedaan. Het was erg warm dus vooral lekker op terrasjes gezeten en veel tapa´s gegeten. Daarna zijn ze naar barca gegaan en ben ik s ´avonds nog koninginnendag vieren met de nederlanders!!
De laatste maand heeft ook vooral in het teken gestaan van studeren want er moeten hier ook punten gehaald worden en in het begin hoefde ik niet zoveel te doen omdat ik het toch niet snapte maar heb veel werkstukken moeten maken en inmiddels heb ik mijn eerste tentamens al gehad en 1 vak gehaald met een 8,5.
De verjaardag van marjolein was ook een mooi feestje, ontbijt op bed en champange om 10 uur s´ochtends! Met de kurk bijna een duif van zn stok geschoten en we hadden haar een zwemparadijs gegeven dus het was gelijk feest en met de temperaturen hier in Zaragoza kan je je natuurlijk niets mooiers voorstellen.
Verder ook nog een mooi huisfeest gehad bij diederik waar hij zelf zn deur heeft lopen intrappen en zn behang heeft voorzien van een mooie gele jus d´orange tint.
Vorige week zijn we met zn zessen naar het huisje geweest van robbert´s ouders in platjad´aro (ik,jaap,robbert,nicolette,marjolein en ilse) Daar aangekomen bleek het huisje een mooie villa op een berg met prachtig uitzicht en een super zwembad. Daar 4 dagen kunnen genieten van alle luxe, van het weer en van de nederlandse tv die ze hadden en na 1 aflevering gtst ben ik weer helemaal up to date. Echt een top weekendje!!
Helaas moesten we ook weer terug naar zaragoza om daar aan de tentamens te gaan beginnen. Inmiddels heb ik er al 2 gehad en heb 6 juni mn laatste als ik geen herren heb! Het weer werkt alleen niet echt mee want met temperaturen tussen de 35 en 40 gr is leren best lastig maar het gaat tot nu toe allemaal prima.
Mijn roemeense huisgenootjes zijn intussen allemaal vertrokken naar ibiza en palma dus ik bleef alleen over en ben verhuisd naar ilse!Was erg jammer om afscheid van ze te nemen want we hebben hier een hele leuke tijd met elkaar gehad! Gelukkig heb ik nog ruim een maand en staan er nog allemaal leuke dingen te gebeuren, ik ga misschien naar ibiza en wil benjamin opzoeken in blanes, verder wil ik nog graag naar het zuiden en moet er nog gegolfsurft worden!

Verder gaan we vaak naar de film en heb ik leuke wijn avondjes met mn nieuwe kook groepje

Met mij gaat het dus allemaal erg goed, ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat

groetjes ruben

  • 29 Mei 2005 - 14:20

    Deen Of Geen:

    hahahaha, man ik kom niet meer bij van die golf foto.

  • 30 Mei 2005 - 08:27

    Maaike:

    Zo Ruuub, dat ziet er knetterd goed uit!! Heerlijk zeg zo'n weekendje weg. Mama en ik hebben erg gelachen om je leuke foto's... kus

  • 30 Mei 2005 - 08:52

    Benjamin:

    vette foto´s. lekker dat je al een 8,5 terug hebt voor je tentamen!! hoe bevalt je nieuwe kamer??
    Groeten

  • 30 Mei 2005 - 09:04

    Benjamin:

    vette foto´s. lekker dat je al een 8,5 terug hebt voor je tentamen!! hoe bevalt je nieuwe kamer??
    Groeten

  • 06 Juni 2005 - 15:41

    Lidewij:

    wordt het niet een keer tijd voor de kapper?? Geniet nog maar lekker ff van het goede leven!!
    Grzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

ruben rijken

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2005

Last but least !

29 Mei 2005

España

17 April 2005

road trip

30 Maart 2005

Semana Santa

02 Maart 2005

update from Zaragoza
Ruben

ruben rijken

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 36911

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: