road trip - Reisverslag uit San Sebastián, Spanje van Ruben Rijken - WaarBenJij.nu road trip - Reisverslag uit San Sebastián, Spanje van Ruben Rijken - WaarBenJij.nu

road trip

Door: ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

17 April 2005 | Spanje, San Sebastián

aloha!

bedankt voor alle leuke berichtjes allemaal, en ook voor de pindakaas (hij is al weer op).

De laatste tijd is het hier erg slecht weer, dus wat doen je dan...huur je een autootje en ga je een roadtripje maken, dus dat heb ik ook maar gedaan samen met robbert en diederik. Het plan was naar san sebastian en dan lekker een beetje van het strand genieten en misschien nog een golfje meepakken. Maar toen we met onze scheurmobiel na een half uur al sneeuw tegen kwamen werd die gedachte wel een beetje een illusie. We zijn eerst naar bilbao gegaan, een hele mooie stad met natuurlijk als hoogtepunt het gugenheim museum. Je schijnt daar ook de lekkerste tapa´s te hebben van heel spanje dus die hebben we ook even getest en was inderdaad erg lekker. Alleen 10 eurotjes voor een klein bakje inktvisringen is wel een beetje jammer. Na bilbao zijn we doorgecruised naar san sebastian langs de kust, erg mooi vooral ook omdat het hard waaide en de oceaan soms over de weg heen sloeg. Het plan was om in de auto te tukken, maar omdat een smart niet heel erg groot is en het slecht weer was enz. enz. hebben we een hostelltje gezocht in het Casco viejo (=oude gedeelte) en konden we ons mooi voorbereiden op de stap avond.Want volgens diederik was de Bataplan (=club aan het strand) een van de beste clubs ooit. En dat bleek ook wel zo te zijn, echt een top avond gehad daar. Ik wil dus graag nog een keertje terug naar deze mooie stad. De volgende dag zijn we verder getourd naar pamplona dat bekend is van het stieren rennen verder terug door de pyreneen naar huesca om daar de wedstrijd barça-real madrid te kunnen zien, dat is hier een speciale gelegenheid. Was wel lachuh en de pyereneen zijn trouwens ook echt heel erg mooi, ik had niet gedacht dat er zo dicht bij zaragoza zulke mooie dingen te zien waren.

Natuurlijk ben ik ook nog in sitges geweest met laura en daar hebben we lekker 2 dagen strand gedaan en een beetje vakantie gevierd, was erg leuk.

De laatste tijd is het weer hier jammergenoeg slecht en ben ik ook een beetje ziek. Dat schijnt er bij te horen hier in zaragoza. Op school gaat het wel lekker en begin steeds meer te begrijpen.


Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!!

Groetjes ruben

Ps:
Yolanda) als je een ticket voor me boekt kom ik wel een weekendje in de tuin harken!!
Philp) volg nu Conjunctura,historia de economia español, sociologia, organisaciones no lucrativas, marketing estrategico! welke vakken heb jij hier gedaan en hoeveel studie punten kreeg je voor de cursus spaans??
Maaike) wel prioriteiten stellen he, surfen op 1!!
Jeroen/Martijn s) Echt top dat jullie naar klitvoller gaan, zwembad en solarium zijn wel dingen die gesloopt kunnen worden, ik zou me maar goed verzekeren en van hees in de gaten houden! Drink maar een eultje op mij en ik hoop dat jullie dit jaar wat meer geluk hebben!!

  • 17 April 2005 - 15:56

    Maaike:

    He Ruub, wat een lekkere foto's, drie hunks, jullie zullen wel een lading schone spaanse achter je aan hebben gehad. Mooie foto's wat is Spanje mooi zeg!
    dikke zoen

  • 21 April 2005 - 21:38

    Paul:

    denkje te gaan surfen gaat het sneeuwen! He zit Benjamin al bij jou?

  • 17 Mei 2005 - 12:33

    Huinck:

    Heej Ruben,
    How's life? zo te lezen gaat het allemaal helemaal prima daar niks te klagen en je chima komt ook nog over nou nou!
    TOt snel groeten Huinck

  • 26 Mei 2005 - 07:46

    Deen Of Geen:

    Maestro, waar blijven de updates en foto's?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Sebastián

Mijn eerste reis

ruben rijken

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2005

Last but least !

29 Mei 2005

España

17 April 2005

road trip

30 Maart 2005

Semana Santa

02 Maart 2005

update from Zaragoza
Ruben

ruben rijken

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 36837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: