primera semana - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Ruben Rijken - WaarBenJij.nu primera semana - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Ruben Rijken - WaarBenJij.nu

primera semana

Door: ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

29 Januari 2005 | Spanje, Zaragoza

hallo allemaal,
nou mn eerste week zit er op hier, veel gezien en veel gedaan en vooral veeel gelopen! Ik heb gelukkig een kamer gevonden en die ligt perfect in het centrum, 5 min lopen van de universiteit en in mn straat zitten veel bekende kroegen, wat wil je nog meer? Ik woon bij een Nora & Alexander, broer en zus! Ze zijn ook studenten maar een stuk ouder en niet echt doorsnee. Nora is kunstenaar en Alex klust een beetje bij! Mijn penthouse bevindt zich op de 6e verdieping en gelukkig zijn er genoeg liften om naar boven te gaan, het is best chiq allemaal. (zie foto´s)
Aanstaande dinsdag begin ik als het goed is met een spaanse cursus en daar heb ik veel zin in want het is tot nu toe nog niet echt levendig hier in zaragoza. Iedereen heeft tentamens (tot 19 feb) en ik ben een van de eerste erasmus (internationale) studenten die hier is aangekomen. Ik heb een ´padrina´een studente (anna) die me een beetje helpt met wat dingen en de stad een beetje heeft laten zien maar ook zij heeft niet veel tijd! Gister wel wat met haar wezen drinken en dat was erg gezellig! Verder ben ik heel veel aan het lezen ook vooral in het spaans! Ik heb wat boekjes gekocht en hier krijg je ook gratis de krant op straat. Verder ga ik af en toe naar de film en vandaag ben ik in mn kamer getrokken dus kan ik ook tv kijken en muziek luisteren.

Het is hier de laatste week heeel erg koud geweest, ondernul en stormachtige wind dus ik was blij dat ik mn wintersport spullen bij me had. Ik hoop volgend weekend een klein tripje te maken naar de pyreneen om te gaan snowboarden maar ik heb geen zin om alleen te gaan dus ik hoop dat er wat mensen met me mee willen!

Ik hoop dat bij jullie verder ook alles goed gaat!

hasta luego,
ruben

  • 30 Januari 2005 - 09:43

    Maarten:

    Heej maestro. Mooi dat alles goed verloopt. Kamer en stad ziet er super uit, daar kan je je wel een tijdje vermaken denk ik. Veel plezier!!!

  • 30 Januari 2005 - 11:45

    Deen Of Geen:

    Jammer dat je nu niet meer op 'n bank in 't park hoeft te overnachten. Vind die doorgraste swastika ook wel wat hebben. Vette posters trouwens ;) Beetje lekkere begeleider?
    Manana Manana

  • 30 Januari 2005 - 19:55

    Eveline:

    Hey Ruben.
    sooww dat ziet er goed uit!!! alleen een beetje jammer dat het weer is goed is. ach, hier ook niet hoor, en karnaval komt er nog wel aan. hey, maak er een feestje van ! :-)

  • 31 Januari 2005 - 11:32

    Maaike:

    Lieve Ruben, jee dat ziet er goed uit!!!en klinkt helemaal geweldig, dat regel jij toch weer subliem!! Hoop dat je snel leuke mensen leert kennen,om te feesten, spaans te praten en de bergen af te dalen! dikke indiaase zoen!!

  • 31 Januari 2005 - 18:23

    Leen:

    gast dat ziet er lang niet gek uit. de lucht is mooi blauw maar dat zal wel van de kou zijn in plaats van de warmte. ff over die poster die is echt wel lekker! haha! heb je trouwens iets van een vaste telefoon daar? dan ga ik ja daarop bellen...

  • 01 Februari 2005 - 18:06

    Sjefkens:

    Nou, ik denk dat je moeite zult hebben wanneer je weer moet gaan intrekken in de Willem II straat! ;)

  • 03 Februari 2005 - 11:37

    Koen:

    Ziet er goed uit Rubinski! regel daar es een optreden voor polkadonkey :)

  • 04 Februari 2005 - 17:41

    Marielle:

    Ik kom naar je toe dan gaan we snowboarden!!

    xxx en veel plezier!

  • 06 Februari 2005 - 18:22

    Koen:

    jo fucker, waarom hangt fajah niet op jouw kamer???

  • 11 Februari 2005 - 10:13

    Sjef:

    Leef je nog? ;)

  • 11 Februari 2005 - 11:44

    Ben:

    waar is de klitmoller sticker?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Mijn eerste reis

ruben rijken

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2005

Last but least !

29 Mei 2005

España

17 April 2005

road trip

30 Maart 2005

Semana Santa

02 Maart 2005

update from Zaragoza
Ruben

ruben rijken

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 39174

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: